Anime Lions
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anime Lions

Kruip in de huid van een leeuw met krachten. Sluit je aan bij een clan en zorg ervoor dat je de oorlog wint!
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Simba
One Of The Mightiest Lions
Simba


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 08-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos!!! :'3

Anime Leeuw
Leeftijd: 4 jaar.
Krachten (minimaal 2):
Goed/Neutraal/Slecht?: Slecht

World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL] Empty
BerichtOnderwerp: World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL]   World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL] Emptyza 18 feb 2012, 21:53

Beste gasten en users van AL,

Alue had besloten om AL te verwijderen, tenzij je het forum over wilde nemen. Omdat het forum aardig dood is geworden en ik toch de eer aan Alue wil laten dat deze site van haar is en blijft. Heb ik toestemming aan haar gevraagd of ik een compleet nieuwe site mocht maken met dit thema.

Wat is er mee gegaan?
- De gebieden zijn voor een groot deel mee gegaan, natuurlijk wel met andere benamingen en foto's.
- De clans gaan mee.
- De indeling (ongeveer hetzelfde) van het forum is mee gegaan, zodat je niet verdwaalt raakt.
- Powers, je kan nu alles kiezen, maar misbruik het niet! De powers vind je in het Lion Profile.

Er zijn ook een aantal zaken gebeurd.
- Simba heeft zijn leven in deze doodskist begeven en gaat dus niet mee. Zijn clan is veranderd naar The Budwieser Rebels, die nu word geleid door Rex. [Stiekem een familielid van hem]

Wil jij je account meenemen naar WOL, of wil je je account een plot geven door hier te laten sterven en met een nieuw character te beginnen? Zet dan hier een berichtje neer. Wil je meer informatie over het nieuwe tijdperk? Klik dan hier voor de gehele informatie.
Mocht je nog vragen hebben over het forum of wil je wat anders mededelen. De site heeft ook een mail adres worldoflionsrpg@live.com

Het team van W O L / AL
- Rex (W O L // Simba's old ruler here)
- Alue (A L)
- Autumn (A L)


/SITE IS VERWIJDERD IN VERBAND MET EEN AANTAL PROBLEMEN./


Laatst aangepast door Simba op za 26 mei 2012, 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Meesteres der Bliksem
Autumn


Aantal berichten : 301
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens op de wereld.

Anime Leeuw
Leeftijd: 3
Krachten (minimaal 2):
Goed/Neutraal/Slecht?: Neutraal

World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL]   World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL] Emptyzo 19 feb 2012, 01:01

Ik ga gewoon mee. Maar laat haar hier niet sterven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
World Of Lions [Het 2e tijdperk van AL]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World Of Lions RPG
» Anime Lions on face book!
» Aanmeldtopic The Fog Lions
» My little lions, they'll born this way
» Anime Wolves VS Lions [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime Lions :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: